OBSŁUGA KLIENTA VIATOLL

Oficjalna infolinia operatora systemu viaTOLL

Tel. +48 800-101-101

Tel. +48 22 521-10-10

Fax: +48 22 521-10-11

info@viatoll.pl

www.viatoll.pl

Adres pocztowy: 

Skrytka pocztowa 528,

Poznań 9

60-967 Poznań


Obsługa klienta operatorów pośredniczących


+48 12-619-14-47

firmy@bp.com

www.kartypaliwowebp.pl

Adres pocztowy:

BP Europa SE Oddział w Polsce
Ul. Jasnogórska 1
31-358 Kraków


  • klienci z kodów poczt. zaczynających się na 0, 1, 2, 3 –

22 504 09 72 olga.lupinska@dkv-euroservice.com

  • klienci z kodów poczt. zaczynających się na 4, 5, 6 –

22 504 09 70 marta.adamska@dkv-euroservice.com

  • klienci z kodów poczt. zaczynających się na 7, 8, 9 –

22 504 09 71 marika.wojkowska@dkv-euroservice.com

Infolinia: 22 519 79 88

www.info-myto.pl

Adres pocztowy:

DKV Euro Service Polska Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 68
02-014 Warszawa


tel. +48 22 564 05 55

fax. +48 22 898 27 90

karty@statoilfuelretail.com

www.kartypaliwowe.pl

 

Adres pocztowy:

Statoil Poland Sp. z o.o.
ul. Puławska 86
02-603 Warszawa


info@uta.pl

www.uta.pl

tel. +48 22-530-92-05

fax. +48 22-530-92-95

Adres pocztowy:

ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Budynek North Gate – 22 piętro

4 KOMENTARZE

  1. najgorsza rzecz jaka została wprowadzona ,naliczanie podwójnie opłat brak kontaktu w przypadku reklamacji ,dokumenty wysłane mailem po prostu gubią się i niema na nie odpowiedzi opłaty są czterokrotnie wyższe niż przy trybie winetowym infolinia jest niekompetentna

  2. DNO!!!!!!!!!!!!! Ale nie wierzę, że tam zatrudniają w dziale reklamacji aż takich przygłupów……… choć może jednak,..???????? choć myślę , że oni robią specjalnie aby nie zwrócić pieniędzy pomimo wadliwie działającego systemu. Ja piszę reklamację i wysyłam paragony z jedną datą a oni uparcie ( jak to debile) piszą o jakimś innym dniu w którym nie korzystałem z ich autostrady…. i tak ciągle jak próbuję to wyjaśnić za pośrednictwem internetowej reklamacji to w odpowiedzi odpowiadają jak to debile. Popiszę sobie jeszcze z nimi a potem to opublikuję, bo na zwrot kosztów to nie liczę ale spoko stać mnie….

  3. Z przykrością stwierdzam, że od maila internauty z września 2011 po upływie roku czasu nic się nie zmieniło. Pracownicy infolinii są niekompetentni, reklamacje nie są uwzględniane, a Kapsch z Austrii ma klientów w Polsce w głębokim poważaniu. Zakupiony viaauto nie działa od początku i nikt nie wie co dalej. Skandal! Czekam regulaminowe 30 dni roboczych, po czym sprawę kieruję do powiatowego rzecznika spraw ochrony konsumenta, a następnie informuję o sprawie TVN Turbo, TTV i TVP Info. Mój prawnik kieruje sprawę do sądu. Zobaczymy jak przedstawiciele firmy się pokażą w reportażach w ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych w Polsce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here