Oficjalna infolinia operatora systemu viaTOLL
Tel. +48 800-101-101
Tel. +48 22 521-10-10
Fax: +48 22 521-10-11
Adres pocztowy:
Skrytka pocztowa 528,
Poznań 9
60-967 Poznań
Obsługa klienta operatorów pośredniczących
+48 12-619-14-47
Adres pocztowy:
BP Europa SE Oddział w Polsce
Ul. Jasnogórska 1
31-358 Kraków
- klienci z kodów poczt. zaczynających się na 0, 1, 2, 3 –
22 504 09 72 olga.lupinska@dkv-euroservice.com
- klienci z kodów poczt. zaczynających się na 4, 5, 6 –
22 504 09 70 marta.adamska@dkv-euroservice.com
- klienci z kodów poczt. zaczynających się na 7, 8, 9 –
22 504 09 71 marika.wojkowska@dkv-euroservice.com
Infolinia: 22 519 79 88
Adres pocztowy:
DKV Euro Service Polska Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 68
02-014 Warszawa
tel. +48 22 564 05 55
fax. +48 22 898 27 90
Adres pocztowy:
Statoil Poland Sp. z o.o.
ul. Puławska 86
02-603 Warszawa
tel. +48 22-530-92-05
fax. +48 22-530-92-95
Adres pocztowy:
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Budynek North Gate – 22 piętro
najgorsza rzecz jaka została wprowadzona ,naliczanie podwójnie opłat brak kontaktu w przypadku reklamacji ,dokumenty wysłane mailem po prostu gubią się i niema na nie odpowiedzi opłaty są czterokrotnie wyższe niż przy trybie winetowym infolinia jest niekompetentna
Dziadowska firma
DNO!!!!!!!!!!!!! Ale nie wierzę, że tam zatrudniają w dziale reklamacji aż takich przygłupów……… choć może jednak,..???????? choć myślę , że oni robią specjalnie aby nie zwrócić pieniędzy pomimo wadliwie działającego systemu. Ja piszę reklamację i wysyłam paragony z jedną datą a oni uparcie ( jak to debile) piszą o jakimś innym dniu w którym nie korzystałem z ich autostrady…. i tak ciągle jak próbuję to wyjaśnić za pośrednictwem internetowej reklamacji to w odpowiedzi odpowiadają jak to debile. Popiszę sobie jeszcze z nimi a potem to opublikuję, bo na zwrot kosztów to nie liczę ale spoko stać mnie….
Z przykrością stwierdzam, że od maila internauty z września 2011 po upływie roku czasu nic się nie zmieniło. Pracownicy infolinii są niekompetentni, reklamacje nie są uwzględniane, a Kapsch z Austrii ma klientów w Polsce w głębokim poważaniu. Zakupiony viaauto nie działa od początku i nikt nie wie co dalej. Skandal! Czekam regulaminowe 30 dni roboczych, po czym sprawę kieruję do powiatowego rzecznika spraw ochrony konsumenta, a następnie informuję o sprawie TVN Turbo, TTV i TVP Info. Mój prawnik kieruje sprawę do sądu. Zobaczymy jak przedstawiciele firmy się pokażą w reportażach w ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych w Polsce.