viaTOLL w trybie post-paid dla klientów DKV

viaBOX.pl 25 maja 2011 0
viaTOLL w trybie post-paid dla klientów DKV

Operator kart paliwowych DKV Euro Service nie wymaga od swoich klientów przedłożenia żadnego zabezpieczenia w celu skorzystania z systemu viaTOLL. Na podobne warunki może liczyć większość firm, które zgłaszają się do DKV zainteresowane rejestracją viaBOX.

To rozwiązanie jest szczególnie istotne dla przewoźników, którzy chcą rozliczać opłaty w trybie post-paid, czyli z dołu na podstawie faktury. W przypadku DKV termin płatności takich faktur wynosi 21 dni, co pomaga klientom zachować płynność finansową w sytuacji zwiększenia obciążeń z tytułu e-myta.

Brak zabezpieczenia jest innowacją na rynku. Zazwyczaj w celu uruchomienia linii kredytowej dla klienta konieczne jest przedstawienie kaucji lub gwarancji bankowej – taka forma wymagana jest przez operatora systemu viaTOLL. Na przykład dla floty 10 pojazdów, z których każdy przejeżdża miesięcznie po płatnych drogach 2 tys. km, gwarancja wyniesie ponad 30 tys. zł.

przejdź do: Rejestracja w systemie viaTOLL

Rejestracja viaBOX

Jeśli klient decyduje się na zamówienie poprzez DKV urządzeń viaBOX (koniecznych do naliczania opłat) nie ponosi z tytułu uruchomienia usługi e-myta żadnych dodatkowych obciążeń. W celu rejestracji wystarczy wypełnić dokumenty znajdujące się na stronie www.info-myto.pl. Należy też wpłacić 120 zł kaucji za każde viaBOX – kwota ta trafia do operatora systemu viaTOLL.

Dokumenty wymagane w celu rejestracji w elektronicznym systemie opłat drogowych to m.in. umowa z użytkownikiem viaTOLL oraz wykaz pojazdów, które mają otrzymać urządzenia viaBOX. Dodatkowo należy załączyć kopie podstawowych dokumentów firmy, jej właściciela oraz pojazdów – wraz z podaniem klasy Euro. Komplet dokumentów należy podpisać i wysłać do DKV. Jeśli pojazd nie posiada zaświadczenia o klasie Euro, należy je wyrobić. W przeciwnym wypadku można otrzymać viaBOX w punkcie obsługi, ale tylko z przypisaną klasą Euro „O”, czyli narzucającą najwyższy poziom opłat drogowych. Więcej pod numerem infolinii: 22 519 79 88.

Klienci DKV zainteresowani tylko rozliczaniem e-myta nie muszą wyrabiać sobie karty paliwowej ani korzystać z innych usług operatora.

przejdź do: Punkty Obsługi Klienta viaTOLL

Inne usługi DKV

W sytuacji, kiedy firma zainteresowana jest nie tylko rozliczaniem poprzez DKV e-myta, ale również kartą paliwową DKV i powiązanymi usługami, może skorzystać z uproszczonej procedury przyjmowania klienta. 

Specjalna oferta kierowana jest obecnie do małych firm (1-2 pojazdy). Klient przyjmowany jest automatycznie po otrzymaniu przez DKV podpisanego kompletu dokumentów – znajdują się one na stronie www.dkv-euroservice.pl w zakładce „Zostań naszym klientem”. Wystarczy przedłożyć zabezpieczenie w wysokości 1500 euro na każdą kartę, a następnie wpłacić kwotę 1200 euro na poczet pierwszej faktury. W takim przypadku DKV nie przeprowadza procedury weryfikacji finansowej klienta, a karta paliwowa dostarczana jest w ciągu kilku dni.

Dodaj komentarz »

Facebook

Twitter